הוועידה הארצית ה-30 של מועצות התלמידים והנוער בישראל בסימן ״מתחברים״ תתקיים ביום א׳, 17.05.2026 א׳ בסיוון תשפ״ו בתיאטרון ירושלים.
הוועידה היא הפורום היציג הרחב ביותר של הנוער בישראל ומשתתפים בה כ-700 צירים; נציגי מועצות תלמידים ונוער אשר מנהיגים ומובילים בבתי הספר וברשויות המקומיות, מכל רחבי הארץ ומכל הקהילות, ביניהן יהודים, ערבים, דתיים וחילוניים, דרוזים, בדואים, צ'רקסים ועולים חדשים. הוועידה היא אירוע שיא ליצירת שותפויות בין הצירים, הגופים והארגונים המשתתפים בה, ולקביעת מדיניות שנתית לפעילותן של המועצות בשנת הפעילות הבאה.
הנושא השנתי הנבחר לוועידה הוא ״מתחברים״:
מתחברים לחברה הישראלית – הנוער כשותף מרכזי ומוביל בחברה הישראלית דרך חיזוק הנוער בקבלת ההחלטות בבית הספר, ברשות המקומית, במחוז וברמה הארצית; במענה לאתגרי השעה הלאומיים של מדינת ישראל.
מתחברים לנוער – חיבור המועצות אל הנוער; חיזוק הרלוונטיות והתדמית של מועצות התלמידים והנוער אל מול הנוער.
נוער מתחבר לנוער – עיסוק בבעיות הנוער היומיומיות שמתעוררות במסדרונות, התאמת מערכת החינוך, טיפול בבעיית האלימות והמשברים החברתיים והרגשיים של הנוער.
מתרגשים לראות אתכם, נתראה!!
מפת תיאטרון ירושלים >>>




תכני הוועידה:
״מתחברים למועצות״ – בינגו ועידה!
לקראת הוועידה ה-30 ובסימן הוועידה ״מתחברים״, מזמינים אתכם להתחבר אחד לשני, לנציגי המועצות ולהשתתף בבינגו ועידה עם משימות שוות ומעניינות (והזוכים יזכו בפרס!)
תורמי הזהב שלנו:
השותפים שתרמו להצלחת הוועידה הארצית ה-30:
עברנו את הוועידה – מה הלאה?
לאחר שעברנו את הוועידה הארצית ה-30 של מועצות התלמידים והנוער בישראל, בואו נסכם את התהליך שעברנו בשנה הזו!
ההליך החל אי שם בחודש ינואר בו התנענו את הליך הוועידות תשפ״ו יחד עם יו״רי המועצות המחוזיות, משם לפורום הארצי השני ליושבי הראש וסגניהם שם בחרנו את נושא הוועידות השנתי ״מתחברים!״
האחריות שלנו היא ליישם את מסמך הוועידה, כולנו, חברי מועצות התלמידים והנוער בישראל, כאשר בעוד כחודש יפורסם מסמך הוועידה היישומי, המאגד את דרכי היישום ורעיונות ליוזמות ולפרויקטים ברוח מסמך הוועידה למועצות התלמידים והנוער בכל הגלגלים.
אנו קוראים לכם לעיין במסמך היישומי, להשתמש בו לאורך שנת הפעילות תשפ״ז ולהתחבר – ומעכשיו, זה תלוי בכם.
*המסמך היישומי יעלה כחודש לאחר הוועידה הארצית:)